Confused

I dag så har vi varit till Boden på deras nya Enter Galleria som den kallas. Var jätte fint där,kul att kolla in hur det såg ut men det var ju typ samma affärer som det finns här i Luleå så vi köpte inget,fikade bara på caféet som fanns där. Sen gick vi runt på lite andra affärer utanför gallerian bara för att ha nåt att göra.

En grej som jag upptäckte i helgen när jag kulle pröva nå byxor på H&M var att jag hade gått med byxorna ut och in...ehh inte liiite pinsamt. Var inte jeans utan vanliga svarta byxor. De ser ju rätt så lika ut på båda sidorma tycker jag. Men här kan man ju snacka om att vara förvirrad och stressad. Ja det förvånar mig ändå inte, så stressad som jag alltid är när vi ska någonstans. Snart glömmer man väl att ta på sig skorna när man gå utanför dörren. Blir också så less på att alltid glömma saker och ting jämt och ständigt.

I morse vaknade Julia halv 6. Gahh det var inte populärt kan jag säga, förra natten vaknade hon också tidigt på morgonen kl 07 nämligen. Gav henne välling och då somnade hon efter en stund och sov till ca 9.30,så hon har nog vaknat för att hon varit hungrig. Så i kväll har jag gett henne både lite gröt och välling så få se hur länge hon sover i morrn. Hon är inte så pigg på att äta maten som serveras till middag,men nu har jag börjat sätta i lite örtsalt så det ska smaka lite mer så att hon kanske gillar det bättre. Får se. I dag åt hon ändå lite av hälleflundran vilket var bra tycker jag.


Skulle också behöva fara förbi BVC för att få mer AD-droppar till Julia för det börjar ta slut i flaskan. Ska ju inte dit förrän i december men så mycket har vi inte kvar så det räcker tills dess. I morgon ska vi iaf på babysången på Kulturens Hus. Ska bli kul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0