Babysång

Varit på Babysången i dag och det var inte mycket folk denna gång. Tror det är vaccinering nu av barn under 3 år så typ alla var väl på det antar jag. Hur jag ska göra med det vet jag inte,har som inte tänkt på det så mkt. -samtidigt så vill man vaccinera henne för att inte riskera att få det kanske från oss eller vem som helst,tänker ju på att hon är så liten och skör och om hon skulle bli så där sjuk som endel verkat bli skulle jag nog inte kunna förlåta mig själv för det. Men så har man ju hört om alla konstiga biverkningar som kan dyka upp flera år senare av vaccinet och det vill man ju inte heller råka ut för. Är man en dålig mamma om man inte vaccinerar sitt barn?

Gick på stan en stund efter sången,köpte inget. Men såg endel snyggt på H&M faktiskt,fast pröva plagg är ju som sagt lönlöst när man har Julia med sig. Så det fick vara.

År så trist och grått väder här i Luleå nu dessa dagar och detta jävla regn,det regnar och regnar och regnar. Tog vinter kängorna på mig idag,var lite varmt dock. Kunde inte ta mina sneakers för då hade jag blivit genom blöt om fötterna,inte trevligt nä! Läker in vatten som ett vattenfall. Nu tycker jag faktiskt att snön kan komma så det blir ljusare ute, så kanske man också får lite mer energi,alla klagar på att de är så trötta hela tiden,ja vem blir inte det i detta piss väder!?

Badade Julia i dag,det tyckte hon inte var så roligt,speciellt då man skulle ligga ner så man kan skölja bort schampoot från håret. Inte populärt. Så tillslut så fick jag ta dusch munstycket och spola henne på huvudet,inte poppis det heller men ett måste tyvärr. Man kan ju inte ha kvar shampoo i håret heller. Då var hon nog arg på mamma och pappa :-) Så det löste sig tillslut. I kväll har hon fått se på Teletubbies,det gillar hon för dom hoppar och studsar mycket och så är det mycket färger och musik till det. Kommer säkert bli en favorit även när hon blir större.

Få se vad vi hittar på i morrn. Har inget planerat. Skulle behöva städa men det känns inte kul alls Bläää!!


Bjussar på lite bra musik:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0