Grattis!

I dag så fyller min kära pappa 53 år. Grattis kramar till dig! Hipp hipp hurra! Nästa gång vi träffas ska du få en liten present :-)

Ja såklart så var det ju nåt jag glömde göra innan jag gick in till stan i dag. Nämligen att borsta mitt hår,kom på det då jag var typ halvvägs framme. Så jag såg ut som att fågelbo på skallen fast det är inte nåt ovanligt att jag gör det men nu var det ta mig fan värre. Vi har ju varit på babysången i dag och det var kul som vanligt,fast ovanligt lite folk i dag måst jag säga. Är väl många som är rädda för trynsjukan för den verkar spirda sig som en löpeld nu. Man är lite smått less på höra om den här epidemin,tycker dom har blåst upp detta för mycket i media också.


Sen efter babysången så gick jag till KappAhl för att köpa raggsockar åt Julia att ha till overallen så det inte blir kallt om fossingarna och ett hals skydd för att hon är så öppen i halsen annars. Börjar ju på allvar bli kallt ute nu.


Julia hade en liten brottningsmatch i går med nallen. Brukar ofta  ha det. Offtast så vinner hon ronden på övertid med endast 1 poängs marginal ;-)





End of match


Kommentarer
Postat av: anders

herregud såå sött lilla brotterskan,,hon är ju för goo!!

2009-11-11 @ 21:41:48
Postat av: Sara & Julia

Javisst är hon :-)

2009-11-11 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0