Surprised

Blev så glad och överraskad när Richard kom hem efter jobbet sitt och med sig hade han en fin blombukett till mig. Det hör inte till vanligheterna kan jag säga men en väldigt fin avslutning på denna vecka om inte annat,om det är nån baktanke med det hela vet jag inte (för i morrn ska ha och "umgås" med några kompisar )och det kanske inte jag tycker är allt för poppis men men han är vuxen och få göra vad han vill,orkar inte bry mig. Men han har lovat att jag också ska få lite egentid så vi få väl se när det händer. 

Få se vad vi hittar på i morrn,kanske jag och Julia åker till Kalix och umgås. Ev en resa till IKEA på söndag,det vore så roligt. Har inte varit dit på länge. Kanske man hittar några eventuella julklappar också. Nåja hoppas det blir av iaf :-)

Nu ska jag se klart Idol. Sen blir det väl att kolla in nån film innan läggdax.
Ha en trevlig helg allihopa om vi inte "hörs" av mer denna vecka!


Dessa fina blommor fick jag av darling i dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0