Vi lever

Vi lever och mår bra. Helgen har varit som vanligt. R har jobbat och jag och Julia har varit hemma här I Luleå. På lördagen så fick vi låna bilen av R medans han jobbade så då for jag och Julia på en liten shopping ride på Storheden. Fast det går inte vara ensam med henne på affärer om man inte har barnvagn med för hon börjar typ skrika direkt man lägger ner henne i bil barnstolen och den är inte lätt bära runt den kan jag säga så det blev bara att hänga på Coop och de affärerna runt omkring, där kan hon ju iaf sitta i en kundvagn. Sen åkte vi på Barnens Hus och kollade och så såklart på min favorit affär DollarStore där det blev att handla lite nya blommor och krukor och annat krims krams till julen.

Nu har jag slutat amma Julia,känns lite konstigt faktiskt. Var ju så mysigt att ha henne så nära kroppen och stryka henne på huvudet när hon låg och smuttade och sov vid mitt bröst. Nånting som man kommer sakna. Men samtidigt skönt också för då blir man inte lika bunden längre som man var förr. Och det absolut sämsta med att sluta amma är ju att man får tillbaka sin mens och den har jag fått i dag. Hate it! Varit så skönt slippa ha den dessa månader så det finns inte. 

Hon har just i dag börjat med att gnissla tänderna och det låter så äckligt så jag ryser i hela kroppen fy faan. Första gången jag hörde det där ljudet undrade jag va fasen det är som låter och det visade ju sig då att hon gnisslar,men fattar inte hur för hon har ju bara 2 tänder på underkäken?!



Jag måst bara berätta en dum grej som  jag fick med posten för nån dag sen från Radio och TV tjänsten. De dumma jävlarna skickade in en ansökan om att jag ska betala TV avgiften. *Dohhh* för det första så betalar Richard redan den avgiften så varför ska jag också betala den? Är ju inte direkt så att vi har en tv var som vi sitter och ser på. Ser dom inte att vi bor tillsammans,att vi är skriva på samma adress? Idioter! Ja det va bara det jag ville ha sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0