Inte roligt

I dag var det så dags att testa hopp gungan för lilla Julia. Men den var inte populär kan jag ju säga. Ja hon skrek som en stucken gris när vi satt dit henne och tårarna sprutade. Hon hatar verkligen den. Hon kollar inte ens åt hållet där den är eller tar på den,annars ska hon ju pilla och känna på precis ALLT. Trodde ju verkligen hon skulle gilla den ,men ack så fel jag hade. Vet att hennes kusin Vidar inte heller gillade den speciellt mycket. Nåja det är ju inget göra åt det,kan ju inte tvinga henne sitta där.

Är så roligt för hon har börjat upptäcka så många olika ljud med munnen,nu pruttar och blåser hon med munnen. Tills hon blir alldeles röd i ansiktet. Det ser så gulligt ut :-) Hon har även blivit så duktig på att dricka själv ur pipmuggen och nappflaskan. Mamma är så stolt över att ha en sån duktig tjej.

Gahh jag blir tokig. Tar så jävla tid ladda ner bilder med mobila bredbandet. Vet inte hur länge jag suttit med detta nu. Är väl det enda som tar tid. Annars tycker jag det fungerar hyffsat snabbt faktiskt.





Så här ser hon ut när hon blåser/pruttar med munnen :-)




 




                          

Kommentarer
Postat av: anders

hej,där...he,he hon verkar ta i för kung och mamma,,he,he jasså hon ratade gungan kan tänka mig att hon inte ens ser åt den mer,,,hon är för gullig..

2009-10-13 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0