Babysång premiär

Ja vi var på Babysång i dag på Kulturens Hus. För första gången. Var jätte mycke folk där,var knappt så vi rymdes på den ytan som det hölls på. Var himla mysigt och roligt, tror garanterat  att Julia tyckte detsamma :-) Tänkte på en grej att det är ju fasen första gången jag är in i Biblioteket på Kulturens Hus här i Luleå och nog har det väl snart varit där i 2 år skulle jag nästan tro,fy skäms på mig! Men jag läser inte böcker ö ht så då tycker jag att det känns lite onödigt gå dit. Men kommer nog vara där mer nu när  J blir större och ska läsa och låna böcker åt henne.

I går köpte jag mig faktiskt ett par svarta leggings på H&M. Kors i taket. Tänkte va fan det finns överdragsbyxor dessutom är de ju så billiga.  Nu ska jag bara ha nåt snyggt till det kanske nån lång kofta eller t-shirt i oversize modell. Och ett par nya skor,kan bara inte bestämma mig för vilka jag ska köpa. Hittade ett par fodrade sneakers på Scorett som var jävligt sköna som jag också fastnade för...hmm så svårt bestämma mig. Hate it!

Julia har varit på sånt bra humör i dag. Hon har skrattat och skuttat om vart annat. Och sagt dadadada. Försöker få henne att säga mamma men det går inget vidare ;-) Och så har hon stått på alla 4 en kort stund men när hon ska framåt ja då lägger hon sig på mage och sträcker på sig som en orm,ingen tendens till att vilja ta de där kryp stegen än. Men hon är ändå så duktig min lilla plutt.


 
Mami & Plutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0