Höst bilder

Fy satans vad det har börjat bli kallt ute nu,även på dagarna. Nu är det då långkallingar som gäller fast jag hatar ha på dom knöggligt och bökigt och äckligt rent ut sagt. Nå ia f så var vi i stugan en stund igår. Sista gången vi var där innan vintern. Nu är vi hemma i Kalix hos mamma och pappa. Blir väl att vi åker hem på lördag i guess.

Jag ,Julia och mamma har varit på modevisning i dag på Gallerian här i Kalix. Såg mycket snygga kläder som man skulle vilja ha men då när man själv ta på sig dom ser det fördjävligt ut så bruka det alltid vara för mig,jag e lite speciell jag vet.

Julia lockades med av musiken som var under modevisningen,hon dansade, studsade och sjöng så folk som såg henne tittade på henne och sa att hon var så söt och charmig liten bebis hehe.

Får se vad jag och J hittar på här i morrn,för vi kommer bli ensamma här hela dagen då mamma jobbar och pappa är på Älgjakt. Nåja det löser sig nog. Köpte förresten en jätte fin och jätte mjuk vintermössa åt J på Team Sportia här i Kalix,ska visa sen hur den ser ut. Ska även ta och köpa en till mössa åt henne som hon kan ha nu,den hon har för tillfället börjar bli lite för tunn att ha.

Här kommer lite höstbilder som jag tog från stugan,är ju så himla fina färger ute i naturen nu så här på sen hösten tycker jag.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0