Snööö

Ja då har årets första snö anlänt till Luleå. I eftermiddags/kväll så kom det lite snö men inte mycket så jag tror det lär försvinna lika fort som det kom. Nå vi får väl se hur det blir med den saken. Skönt med lite snö,då blir det ljusare ute och inte lika grått,mörkt och trist som det är nu.

Var i dag förbi ÖoB en av mina favorit affärer inklusive DollarStore,förut gillade jag inte alls de där affärerna tyckte det mest var skräp där men nu åker jag dit hur ofta som helst. Så kul kolla på alla roliga prylar de har. Nå i af så åkte vi dit på ÖoB de har nyöppnat på ett nytt ställe så det var himla fräscht och fint. Köpte dock inget speciellt denna gång bara nytto grejer.

I går  var ju min mamma här i Luleå ett tag så hon och jag gick på stan i några timmar. Julia fick vara hemma med sin pappa,kändes lite konstigt att inte ha med henne men det gick bra ändå kan vara skönt komma ifrån en stund också. Hon hade visst varit så snäll så det är ju bra :)
Av sin mormor fick hon en jätte fin pyjamas dress köpt på Lindex i strl 80 så den är rätt så stor men då har hon nåt att växa i. Och så köpte jag en pyjamas åt henne på KappAhl i strl 74/80. Så nu har hon ett tag framöver. Alla som hon har är för små nu så det behövdes. Hämtade även tavlan på Gallerix och den blev såå fin. Vet inte ännu vars jag ska sätta upp den,kanske i hallen. Hmm....

Julia har hållt oss vakna i natt från ca 01.45 till 04.30. Hon vaknade mitt i allt och sen ville hon inte somna om. Hon skrek om vartannat och verkade vara hur pigg som helst. Fattade inte varför för hon hade inte sovit mycket under dagen. Hungrig var hon då inte. Så vi var rätt så trötta i morse när klockan ringde. Hoppas det inte är nåt som kommer återkomma allt för ofta bara. Hände nästan samma sak förr förra natten då vaknade hon och skrek men då vart hon hungrig för då somnade hon om efter hon fick lite mat.

Lägger ut bilder på kläderna och tavlan i ett annat inlägg. Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0