Helgen

I helgen som varit så har vi bl a varit på Fyndmässan på Arcus här i Luleå. Bara för att ha nåt att göra så åkte vi dit i lördags för att kika. Köpte dock inget. Men jag blir ständigt förundrad över hur folk kan samla på sig så mycke skräp,ja herregud säger jag bara! Men det har som ändå sin charm det där med en massa små plock och grejer.

I går åkte vi till mina föräldrar i Kalix för att hälsa på. Blev bjudna på färsk Älg kött gott gott. Men Julia har varit så förkyld sen i lördags. I går var det som värst för då hade hon feber och rinn snuva,rann från näsan hela tiden. Stackars liten. I dag är hon mycke bättre liite feber men inte mycket så den är nog inte så långvarig. Fast nu känner jag mig lite seg o trött och allmänt risig. Bara inte jag bli sjuk nu också!

Var på BVC och vägde gumman i dag. Våran BM var sjuk så vi gick dit själva. Är ju nästan 6 veckor sen sist vi var dit. Så nu vägde hon 7230 gr trodde det skulle vara mer för hon är ju så duktig på att äta nu. Hade nog tippat på kanske 7,5. Nåja det går ju inte ner utan stadigt uppåt så det är ju bra! Fast jag tror det kommer bli jobbigt det här med att hon ska börja äta annan mat än Nudlarna som hon nu bara äter,allt annat jag ger henne gillar hon inte. Skulle också vara intressant veta hur lång hon är för hon har ju blivit så lång på senaste fast det fanns ingen längdmått där så vi får gott vänta med det helt enkelt.

Hej hej här är jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0