Kallt

I går vad hände då inte mycket faktiskt, samma i dag. Förkylningsviruset hägrar i kroppen min men har inte riktigt brutit ut och det är så irriterande. Är samma för Richard. Julia är ännu lite snorig så den är en liten envis bacill som har kommit till oss. Verkar ju gå en jävla massa förkylningar nu så vi skippade Växhuset i dag. Vill inte ha svinis! Men klarade vi av att inte bli sjuka förra året i Vinterkräksjukan så skulle det ju vara lite otroligt om vi skulle få denna sjuka. Hoppas!

Var på BVC i går för att mäta gumman. Våran BM ville träffa J bara för att ha lite koll på hur det går med maten os v. Hon är 69,5 cm lång så nog har hon vuxit i längden på denna månad. Nu ska vi inte dit förrän i december igen då jag ska höra av mig igen.

Och kallt har det blivit också. *Brr* frusen som tusan är man så nu är det bara pälsa på sig alla kläder man har typ. Tror fasen jag snart ska ta fram min Canada Goose jacka,den är varm den. Det kan jag ju säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0