Bad day

I dag har det varit en liten sån där dålig dag eller vad nu ska kalla det. Tror både jag och Julia haft det. Julia har varit lite grinig och klängig och inte på bra humör men så kan det ju vara ibland. Själv har jag känt mig så  där irriterad,arg och less. När jag har planerat nåt och det inte blir av av nån anledning så blir jag vansinnig. Var ju tänkt R skulle hämta oss i dag men icke det,han var bakis!
Inte för att jag har nå emot att stanna här i Kalix men ändå. Har man planerat göra en sak så ska det vara så också.
Jo i går sov Julia från 20.00 till 09.00 nästa morgon,det kan man kalla sova det. Är nog rekord,så länge har hon aldrig sovit förr. Då var hon då utvilad i af. Annars har vi inte gjort så mycket idag,vi har varit på en promenad och så gick vi genom Gallerian bara för oskull. Finns inte så mycket att se. Och så har vi varit förbi broder en stund och fikat och snackat skit.

Jag beställde från nätet i går en jätte fin toppeluva åt J som hon kan ha nu. En Geggamoja luva,som typ varenda unge har. Men de är ju så fina tycker jag. Bild kommer på den sen när vi har fått den. Köpte den från Norrbaggen,de har mkt fina barn kläder där måste jag säga. Dock inte världens billigaste kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0