Duktig Julia

Så i går kom vi då hem till Luleå igen. Mamma tyckte nog att det var skönt bli av med oss,de är ju vana med att bara vara på 2 så vi har väl levt rövare där nu i några dagar hehe. I går så åkte vi till IKEA hipp som happ,var så trist väder så vi tänkte att vi kan väl ta en ride dit ut. Så när R kom till Kalix så åkte vi i väg, jag ,mamma,Julia och Richard. Köpte inget speciellt bara såna där saker som alltid är bra att ha hemma. En ny kökslampa blev det bl a och det vart värre tjusigt tycker jag.

Julia har för övrigt blivit jätte duktig på att äta puré. Hennes nya favorit rätt är numer Nudlar med grönsaker och skinka och det är av märket Hipp! Ekologiskt odlad to m. Fast det där skulle ju vara skit enkelt göra själv för det var så enkla och billiga ingredienser så jag funderar på att ta och göra det här nån dag när man har tid och ork. Men det har hon nu i af ätit till middag i dag och igår och det tycker hon är så gott. Nästan en hel burk åt hon. Mamma är så stolt. Prövade på att ge henne majsvälling ikväll och det gillade hon,har bara haft havrevälling tidigare men nu vet jag attt hon gillar detta också. Kul!

Vi har haft det så roligt dessa dagar som vi har spenderat i Kalix. Världens snällaste och bästa mormor och morfar och mamma och pappa är vad vi har. Tur vi har er! Tack för alla grejer som vi får det betyder så mycket och uppskattas verkligen,tro inget annat :-)

Julia har ju fått en sån fin overall i strl 74 av sin mormor. Beställt från Ellos,hur fin som helst. Och billig! Och så mössan jag köpte ,jätte mjuk och gosig är den. Så nu väntar vi bara på mössan som jag beställde förra veckan sen så är hennes vinter outfit komplett! 



Overall från Ellos och mössan av märket Reima köpt på TeamSportia



 Allt ska in i munnen,svammel fia :-)




Kommentarer
Postat av: Birgit

Tack själv mina små ungar för en trevlig vistels hos oss i Kalix. Ni är för gooooa !

2009-10-06 @ 11:37:00
Postat av: Sara & Julia

Hehe ni med :-)

2009-10-06 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0