Internet problems

Har problem med internet på min dator. I går när jag slog av den var det då inga problem men nu vill det inte alls fungera. Något fel med drivrutinerna tror jag att det är. Fast ska ta och ominstallera Windows så datorn blir lite snabbare igen,nu går den lite segt även med modem. Nu använder jag mobilt bredband och det går ju inte lika snabbt som vanliga. Blir så jävla förbannad när datorn och andra tekniska prylar inte vill fungera och när man inte är så teknisk heller så blir ju saken bara ännu värre,ja jag blir så arg så jag skulle kunna kasta ut datorn genom fönstret eller vad  fan som helst. Nå nog om det...

Var förbi Grodan i dag för att höra vars våra bilder på Julia har tagit vägen,är ju snart en månad sen vi var och fotade henne där. Tänkte att sån här tid ska det väl inte ta framkalla 2 bilder. Fast jag kan io fs förstå det tagit lite tid eftersom de håller på flytta till nya lokaler så allt är väl lite huller om buller just nu. Men vi skulle höra av oss i morgon för att höra om de är klara och de har hittat igen dom. Ska bli kul få se hur resultatet blev.

Märks på mig att det börjat bli kallare ute nu,för jag blir alltid så himla torr och fnasig om huden när det är kallt,jag lixom flagar. Speciellt mina ögonlock blir som röd och svullen kring ögonen och det ser inte hälsosamt ut,ser ut som en som inte sovit på en vecka typ. Så jag har varit på Apoteket idag och inhandlat lite salvor och krämer både åt Julia och mig själv. Nu är det bara smörja smörja smörja. Är så less,men är ju ett måste.

Hör och häpna. I dag var vi på Hemtex och köpte nya fina sängkläder till våran säng. Så nu har jag faktiskt utnyttjat mitt presentkort där wehooo!! Är ungeför 170 kr kvar att spendera på kortet så det blir väl att köpa nåt tjusigt nån gång här snart.

Well well lilla Julia sover,har gjort det sedan halv 10 kanske,försöker få in lite rutiner i hennes sovtider och så. Det går väl sådär. Men hon är duktig min lilla gumma.




Känns så länge sen hon var så här liten. Blir nästan tårögd då jag ser bilder på när hon var en så här liiten bebis. Tiden går ju alldeles för fort tycker jag. Lilla hjärtat!


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag vet hur det är när datorn inte fungerar man blir minst sagt förb...men lillan e goooooooooooo

som vanligt!

2009-10-09 @ 16:14:40
Postat av: Sara & Julia

-ja fy tusan va ska m an göra =)

2009-10-09 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0