Ren

Funderar på va fasen jag gjorde i helgen,kommer inte ihåg va jag gjorde i lördags men det var nog inte mycke eftersom jag inte kommer ihåg det hehe. I går var min mamma och pappa på besök hos oss och det var så kul. Var ut och åt middag på restaurang,nu kommer jag inte ihåg va stället hette (senil någon?!) men god mat var det. Ligger vid busstationen här i Luleå i af. Men det dåliga med detta stället var att de hade endast 1 barnstol på hela jävla stället,hur tänkte de där lixom. Tror de verkligen inte att det kan komma fler än ett barn åt gången för att äta där. Det var verkligen uruselt. Så vi fick turas om att hålla i Julia medans vi åt och det går ju inte så himla bra eftersom hon inte är still för en sekund utan ålar sig hela tiden.

På vägen dit så såg jag nåt som jag aldrig tidigare sett inne i stan. (Och jag vart lite ckockad ja) Nämligen en Ren,en livs levande ren sprang på gatorna som en vilde. Stackaren var nog jätte stressad! Då undrar man ju hur fasen den tagit sig in i stan för det är ju knappt nå skogs mark i närheten. Når vi såg den sist  så sprang den mot järnvägen och där är ju risken ganska stor att den blir påkörd av ett tåg. Läste sen på nätet att någon hade ringt polisen och sagt det sprungit en ren i centrala Luleå vid 12 tiden och vi såg den kring 17.00 så den har alltså irrat där i flera timmar. Stackaren!

Ja vad händer annars jo Julia somnade kl 21.00 i går och vaknade 10.00 nästa morgon. Hehe nog kan hon sova hon också lilla plutten. Måste ringa BVC i morgon ska boka tid för 8 månaders kontrollen på lilla J. Lite sen påtänkt men har helt glömt bort det. Har även endel samtal att ringa i veckan vilket känns så jobbigt men ett måste tyvärr. Hatar prata i telefon nämligen!

Nu ska jag se en film innan jag ska gå sova!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0