Det stinker...

Natten gick bättre,hon sov hela natten. Och hon verkar då inte va förkyld nåt mer vilket känns bra. Hon fick sitta och plaska i vattnet ikväll då jag badade henne,tyckte hon va kul. Men så tippade hon så hon fick en liten kallsup men det gick bra ändå. Hon gillar verkligen bada min lilla prinsessa.

Gav henne välling ikväll tror att hon inte tyckte det va så dumt ändå. Jag gav i pipmuggen vilket går lättare för henne att dricka ur. Nappflaskan funkar inte alls,hon bara tuggar på nappen. Såg när jag var på Coop för nån dag sedan att de hade pip nappar eller va man ska kalla dom,ja sån som är på pipmuggen,de kunde man sätta fast på nappflaskan,vilket skulle var skit bra,ångra att jag inte köpte dom. Ska göra det nästa gång tror jag.

Hon har varit väldigt grinig ikväll,varför vet jag inte men misstänker nästan att det är magen som spökar lite. För hennes pruttar stinker som fan kan jag säga haha :-)

Rastlös är man denna tiden på dygnet...hmm ja ja. Ska kolla på Youtube en stund nu ia f.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.

20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)



Vad gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

2009-09-23 @ 01:11:29
Postat av: anders

lycka till hoppas det går bra,vi vet att det kommer att fungera,,,ha tålamod hälsn mommo O moffa

2009-09-23 @ 22:04:10
Postat av: Sara

Jaa det tror jag också,så småning om.

2009-09-23 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0