Sjukas

Ett tag sen jag skrev sen sist. Händer inte så mycket här hemma kan jag säga. Men igår var vi till Kalix och hälsade på mamma och pappa och så åkte vi till Sangis och hälsade på min mormor och det tyckte hon var så roligt. Hon hade ju inte träffat Julia sen dopet så hon var så glad när vi kom dit. Min mormor är ju döv så hon hör ingenting,tråkigt men så har det varit nu i snart 20 år tror jag. Kan ju inget teckenspråk utan vi får skriva åt henne på papper och det är rätt jobbigt. Tycker så synd om henne för hon är annars helt klar i huvudet.

Julia har även blivit förkyld,rinner snor från näsan konstant och så nyser hon mycket och har röda ögon. Lite feber har hon också så jag har gett henne alvedon i morse,tror den har gått ner lite nu. Hoppas det inte blir värre ia f. Åkte till Apoteket i eftermiddags för att köpa näsdroppar för att ha hemma för säkerhets skull om hon skulle bli täppt i näsan i natt,det är inget trevligt. Och så är hon lite trög i magen så jag har gett henne Katrinplommon tror det löste upp lite i af. Stackars gumman min!

Hon har blivit så duktig på att sitta själv nu. Kan sitta flera minuter på golvet såklart med en amningskudde runt ifall hon skulle tippa mitt i allt. Hon är så stolt där hon sitter,rakryggad och på topp även fast man inte är riktigt frisk.


Duktig tjej :)


 

Mammas ♥







Kommentarer
Postat av: morfar,,,anders

,,hej där,,,ja vad gullig hon är,,,hoppas hon blir frisk snart,,,duktig som sitter själva...pussa Julia från moffa,,

2009-09-21 @ 09:32:37
Postat av: Sara

Hej "moffa! Ja hon har då ingen feber i dag,verkar må mycket bättre,nyser bara lite då och då :-)

2009-09-21 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0