Bättre

Julia är bättre idag. Inget rinnande snor bara nån enstaka nysniing. Skönt att det inte blev värre än va det var igår. Tycker så synd om barn när de är sjuka. Däremot har nu jag fått rinnande näsa och nysningar istället och känt mig lite halvrisig. 

I natt ville Julia inte sova och ändå hade hon inte sovit mycke på dagen,nejdå hon vaknade vid halv 2 tiden på natten och gallskrek i typ en timme. Grannen slog i väggen flera gånger jävla kärring jävel. Ursäkta språket men ja blir så förbannad. Va fan ska man göra när hon är helt otröstlig jag kan ju inte sätta tejp för munnen precis. Hungrig var hon då inte. Vet inte va det kunde ha varit,kan ha varit nästäppa. Gav henne lite näsdroppar men int vet jag om de hjälpte. Svårt veta. Men hon somade ju då tillslut efter att jag kliade henne i öronen men oj så hon njöt av det, såg så roligt ut. Är ju inte ofta detta händer att hon vaknar mitt i natten och skriker,vi är väl lite bortskämda med att få sova hela nätterna inte många småbarns föräldrar som få göra det.

Har hunnit med en promenad runt sjön på eftermiddan. När jag kom hem så var det tvättstugan som gällde,var inte så mycke tvätt men bättre ta då och då än att spara allt tills det blir ett helt berg med kläder. Blir fort mycke tvätt när Julia är i farten med sin mat som hon kletar lite överallt med :)

Nu ska jag se på TV en stund och vänta på att R ska komma från jobbet. Och hoppas på att Julia ska sova hela natten.

Lägger ut en låt som jag gillar just nu, tycker denna tjej är så cool. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0