Julia en vampyr?!

Tror jag har fått en vampyr till dotter. Hon håller ju på naffsa på händerna titt som tätt,ja de är ju i munnen konstant. Så såg jag plötsligt att det hade kommit blod på hennes tröja och blod i munnen,tänkte först att det måste ju vara från munnen att hon slitit i nån tand eller nåt. Men då märkte jag att hon hade naffsat ,bitit eller va man ska kalla det på sin handled så det var riktigt djupa sår. Vi satt ett plåster dit sen så hon inte skulle göra det igen. Har tagit bort det nu och nu verkar hon inte bry sig så mycket om det. Men det vätskar därifrån lite grann så jag får ta smörja med nån fet salva där ikväll. Svammel fia till onge! :-)

De har mycke för sig dessa småttingar. Är så roligt se henne utvecklas för var dag som går,man får sig oftast ett gott skratt bara för att det ser så gulligt ut. Nu går det utav bara farten i hennes gå stol,där får man verkligen akta fötterna för att inte bli påkörd haha.

Är en riktigt sjukstuga här hos oss nu. Pappa R är krasslig så han har legat lågt hela dagen i dag. Jag känner mig inte heller riktigt hundra procentig i kroppen. Täppt i näsan och snorig aja det är väl jag som står på tur nu att vara sjuk. Men jag hoppas inte det blir värre. Har verkligen inte tid att vara sjuk heller,jag har ju Julia att passa.

Såg detta klipp på youtube igår och kunde verkligen inte hålla tårarna tillbaka,så blödig som jag är. Så sorgligt och fint på samma gång. Beyoncé som sjunger låten "Halo" åt en liten flicka som lider av leukemi:





Vampyr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0