Nytt

 

Nyligt hemkommen eller nyligt och nyligt,kom för typ 1 timma sen. Har varit  till "svärfar" och ätit middag. Gott gott var det. Även Julia fick sig en överaskning nämligen en lurvjacka och ett par tossor av sin snälla faster Ellinor. Tack så mycket för det. Jätte fina,de känns himla gosiga! Och så har jag köpt åt henne  mockasiner med Hello Kitty tryck på (såklart) ;-) Från H&M. Var in på Toys R Us för första gången,satans vilken stor butik och bara med leksaker där vet jag en som kommer vilja vara ofta när hon blir stor :-)

Har blivit förkyld nu, har inte haft nån feber dock vilket är skönt för det är så jobbigt. Bara nyser några miljoner gånger. Och snyter mig ett x antal gånger.*suck*




 

Lurvjacka och tossor som hon fick av sin faster.



Mockasinerna som jag köpte på H&M




Kommentarer
Postat av: Birgit

Oj vilken fin och gossig jacka och 2 par gulliga tossor. Hoppas förkylningen har blivit bättre ! Hälsa Julia fr mommo....

2009-09-26 @ 12:11:37
Postat av: Sara & Julia

Hon hälsar och säger Hej! till mommo :-)

2009-09-26 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0