Hur Personlig


Har funderat lite från och till om hur personlig man kan vara på den här bloggen. Vad kan man skriva och vad kan man inte skriva om eller det kanske inte finns nån sån regel-jag vet inte. Men i allafall inte för att nu hela Luleå läser min blogg men ändå lixom. Har ju varit med om så mycket mest i mina yngre dagar när jag tänker efter så hände det väl inte så mycke roliga grejer,mest tragiska vill jag nog säga på det personliga planet alltså. Såna problem som jag haft är rätt så vanligt bland människor,fast de inte vågar prata om det öppet för att de skäms över det. Man tror ju oftast att man är ensammast i världen när det drabbar en själv men oftast är ju fallet inte så. Nåja som sagt så ska jag fundera lite. Ska i af berätta om hur det är att bli mamma, bara sådär helt plötsligt så står man där och få se plusset på stickan att man är gravid. Ja mer om det kommer...


Är så glad att det funkar så himla bra med vällingen nu när jag ger Julia med pipen istället för nappen. Hon äter oftast allt jag gör och det är ungefär 110 ml. Ger det till natten plus att jag ammar henne en stund också. Är ju så att man inte har lika mycke mjölk i brösten än för nån månad sedan då hon bara ammade och nu får man ju sitta så länge med henne och amma för hon har ju blivit så stor och kräver mer mat. Är ju så att mjölk kossan har börjat sina ;-)

Nu måste jag gå till Julia,hon har varit så grinig hela dagen i dag. Få se när hon somnar till natten...

 


Kommentarer
Postat av: Birgit

Så här tycker jag....se framåt och glöm det som varit. Lev här och nu....

2009-09-28 @ 18:10:46
Postat av: Sara

Jo det har jag gjort för länge sen..

2009-09-28 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0