Full dag!

Fullt ös medvetslös. Haah nä så illa har det väl inte varit *överdriver en aning* I alla fall så har jag knappt varit hemma nåt i dag. Steg upp tidigt för att gå in till stan för läkarbesök kl 10.00. Sen gå hem och äta frukost och väcka de andra små liven som fortfarande sov när jag kom hem. Efter det åkte vi ut till Storheden med "svärfar" och kollade runt lite. Var bl a och kollade på mattor,vi är som sugna på en ny matta i vardagsrummet. Typ en rya matta i beige/vit skulle jag vilja ha och då får R säga vad han vill om den saken hehe,synd såna mattor ska vara så dyra bara. 

Sen efter det åkte vi till "sväris" och käka middag och kolla tv. Och nu är vi hemma,ja vi kom hem för typ 1.5 tim sen. När vi då kom hem så badade jag Julia och det tyckte hon ju såklart var kul :-) Tänkte åka bort till stugan i morrn och vara där en stund. R är sugen på att fiska en sista gång innan vintern. Pappa kommer även vara där eftersom han är ledig,sen drar vi vidare till Kalix och det blir väl att vi sover över där också i 1 eller 2 nätter,får se hur vi gör.

Julia har varit på lite bättre humör idag,hon har sina bättre och sämre dagar. Det är ju så,alla har vi ju såna dagar då allt känns bara skit,blä och fy fan så det är ju helt "normalt" att hon också har det då och då .

Nu nalkas sängen för oss alla. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0