Film och annat

Har just sett på Brokeback Mountain,jag är väl typ den enda som inte sett den filmen förrän nu. Tyckte den var bra, lite sorglig och gripande också. En 4:a av 5 möjliga får den nog i betyg av mig.

Annars i dag så har vi varit till BVC och vägt gumman,nu väger hon 6380 hon har alltså bara gått upp 30 gram på en månad vilket inte är så bra. Men va ska man göra?! kan ju inte tvinga henne äta saker hon inte tycker om. Hon äter bara gröt och fruktpureér ja och så får hon ju amma av mig men inte nåt annat får jag ju i henne. Ja det är inte lätt,men det kommer väl så småning om. Gäller bara att ha lite tålamod. Vilket jag inte så ofta har!

Var så trist väder i morse när vi vaknade så vi sov extra länge så dagen har gått så fort. Senare på dagen klarnade det ju upp och blev riktigt fint väder så vi for på en liten promenad även fast det blåste rätt så kraftigt. Gör det fortafarande för den delen. Får se vad vi hittar på i morgon. Richard jobbar så jag och J kanske tar oss en promenad in till stada. Sen när R slutat jobbet kl 18 är vi bjudna på middag hos Julias farfar så det ska bli trevligt :-)

Måste bara berätta om en grej som Julia lyckades med i dag. Nämligen bedriften att ta av sig sina byxor helt själv,de ni.. säg vilken 6 månaders bebis som klarar av det. Det är så att jag satt på henne nå nya kläder som hon fick för ett tag sen i strl 74 och de är en aning för stora så byxorna satt vääldigt löst på henne så på nåt vis så har hon fått tag på dom och snurrat sig ur dom haha. Ja hon är bara för go :-)

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, sen blir det att se på TV en stund innan läggdax!

 

De berömda byxorna som hon lyckades ta av :-)

 


Kommentarer
Postat av: anders

.he,he ja hon är rörlig den lilla krabaten,,vi ses i morrn,,,sov gott!!

2009-09-05 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0