Hej igen!

Blev inte att köpa nån overall åt J i dag. Vi for bara till ICA Maxi och handlade sen var vi så hungriga så vi åkte  hem och gjorde middag. Köpte lite "mat" pureér åt J i dag en med kyckling och en med fisk. I dag till middag fick hon smaka på kycklingen och jag fick faktiskt i henne 3 teskedar- kors i taket! Ska pröva göra samma sak i morrn också.

I morgon kl 14 ska vi träffas igen hela mamma gruppen,träffades senast i början på sommaren. Ska bli kul träffa alla igen och se hur det går för alla med deras bebisar. Blir att ta sig till Bergviken,få se om jag hittar dit jag ska...hittar ju så dåligt här i Luleå. Man har ju noll lokalsinne.

Natten till måndag trodde jag att jag höll på att bli sjuk,för jag mådde så jävla illa hela kvällen så jag tänkte att nu e jag sjuk,hur ska jag nu kunna ta hand om Julia och samtidigt ha magsjuka!?. Men tur som var så gick det över senare på natten vilket kändes skönt. Har som känt mig lite konstig och matt i kroppen sen jag hade feber och mjökstockningen,allt är nog inte riktigt som det ska där inne än. Nåja det löser sig nog.

Nu blir det att se på lite TV innan sängdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0