Roligt

Vilken trevlig dag vi har haft i dag jag, Julia och min mamma. Tack så mycket mamma för mat, dryck och trevligt sällskap! :-) Har strosat på stan hela dagen i dag i stort sett. Jag köpte dock inget. Var ute efter en ny overall åt Julia men hittade ingen,börat bli urplockat redan. Blir nog att beställa från nätet kanske. Eller så väntar jag ett tag till för att se om PoP får in mer overaller närmare vintern. Julia fick ju ett present kort därifrån i dop present på 500 kr så det måste ju utnyttjas. Var även ute efter nå kläder år mig själv också men jag hittade inget som jag direkt föll för. Har ju även 500 kr att handla för som jag fick när jag fyllde år. Och inte nog med det så har jag ett presentkort på Hemtex för 500 kr att ta ut! Och det fick jag i julklapp av min "svärfar".

Alltså jag vet inte vad det är med mig. De flesta skulle nog springa till affären det första de gör om de skulle få pengar att handla för vad de vill. Men inte jag! Har så svårt bestämma mig vad jag vill ha och vad jag behöver. Lite frustrerande är det ju,även för mig själv.  Jag drar ut på det tills sista dagen då rabatten gäller, typ då jag bara MÅSTE bestämma mig. Alltid är det såhär- hatar det! Siket problem va?

Nu är det också bokat för fotografering av Julia. På tisdag den 15:e samma dag som hon blir 7 månader ska vi till Atelje Grodan och fota henne. De hade ett slags kampanj erbjudande tills barnet fyllt 7 månader så man fick köpa några studiobilder för 350 kr. Ska bli så kul och spännande. Men det kommer nog inte vara nåt problem få henne fin på bild. Får ta och fundera ut vad jag ska sätta på henne för kläder,kanske den där blommiga tröjan som jag köpte nyligen och ett par vita leggings hmm få se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0