Trött

Fasen vad jag är trött i dag. Har inte sovit många timmar i natt. Somnade säkert inte förrän kring 3 tiden. Och Julia vaknade kvart i 7 i morse *gäsp*. Jag somnade en stund igen när jag gav henne mat men är ändå så jävla seg. Snurrar i huvudet på mig. Är ju van sova till 9 på mornarna...minst! Jo Julia vaknade tidigt i morse har inte hänt sen hon va pytteliten bebis. Men det var att hon somnade relativt tidigt i går kväll. Jag hant int ens byta till pyjamas på henne. Men det är bra då kanske vi kan börja få in lite nya sov rutiner,inte bara hon utan även jag och Richard. Kommer inte bli lätt för nån av oss men det kommer nog gå bra.

Har varit in till stan en sväng idag. Kom hem för en stund sen. Köpte inget speciellt. Var in på Apoteket bl a och köpte salva åt mig och Julia hon är också så himla torr om huden sånt där går i arv. Usch bara hon inte får samma problem som mig och att detta bara är nåt tillfälligt. Kan bara hoppas på det bästa!

Snart slutar Richard och när han kommer hem ska vi åka över till hans pappa och äta middag. Börjar bli hungrig som fan nu. Nåja den som väntar på nåt gott :-p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0