Hårigt värre..

Alltså jag blir tokig. Jag släpper så fruktansvärt mycket hår,har gjort det nu under hela tiden jag ammat. Stora tussar med hår ligger överallt. Skulle se i sängen där jag ligger. Känns som att man håller på att tappa allt man har på huvudet. Det är så irriterande *suck*. Är verkligen i behov av ett besök till frisören men har fan inte råd just nu. Vill färga det i nån snygg färg nu till hösten,skulle behöva en liten uppfrächning. Man känner sig så sunkig. Känns som att jag inte hinner ta hand om mig själv,eller ha ork till det. All energi går åt till att ta hand om Julia och ta efter hennes behov. Hon är ju ändå prio ett för mig nu.

I går var vi i Kalix hela dagen och hälsade på Julias mormor och morfar. Blev bjudna på god mat och dryck. Gick även en runda på stan och kikade lite. Var också förbi brorsan och hans familj och fikade. Stackars Sven (deras hund) har fått nå slags "skavsår eller va man ska kalla det vid sina tår så han kan inte springa i skogen på ett tag. Fast han haltar inte eller så så han verkar inte ha ont där i af. Han är ju så söt,vill goa och pussa han,men vågar inte pg a allergin. Oftast direkt jag tagit på han så får jag klåda på hela kroppen och det är ju inte så kul :-/ 

Skulle behöva ta oss till badhuset med gumman,skulle va roligt se hur hon reagerar på det. Tror hon skulle gilla bada. För hon protesterar aldrig här hemma när vi badar henne. Ska ta och kika på ett par badbyxor åt henne,kan ju inte vara allt för dyra :-)

Ska kika på tv en stund nu,sen bli det sängen för min del.

 

Detta är Sven. Finare och snällare vovve finns inte ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0