Foto

I morgon gäller det. Då ska vi nämligen och fotografera Julia på Atelje Grodan som jag skrev tidigare. Har funderat på vad jag ska ha på henne för kläder,tror det blir den blommiga tröjan jag köpte och så ett par cerice mjukisbyxor som hon fått av sin mormor för ett tag sen.

Lite nervös är man ju på hur det kommer att gå,ja att hon typ ska få ett utbrott och börja storgrina eller att hon kissar och bajsar på golvet om det nu blir nå naken foton och hon måste vara utan blöja. Ne det kommer nog gå så bra så. Hon är ju duktig,mammas stora tjej. Dessutom blir hon hela 7 månader i morgon :-)

Prövade ge henne Lasagne i dag. Tänkte ju att det måste ju vara jätte gott för henne,alla barns favorit mat (ja nästan alla barn i af) Nå det gick ju inget vidare om man säger så,då kom den där grimasen fram då hon rynkar på hela ansiktet som att hon säger- Vad fasen är det du ger mig för äcklig mat kvinna. Jag vill ha gröt! punkt slut.
Hon ser så rolig ut,jag får alltid skratta när hon gör så,gullungen.

Så här såg man ut när man åt Lasagne. Hant inte riktigt få med den där exakta "looken" ;-)





Kladdigt äta majsbågar ;-P


Kommentarer
Postat av: Anders

Gick fotograferingen bra? Och många goa grattis hälsningar till lilla Julia som idag blir 7 månader.

/fr bk

2009-09-15 @ 18:00:30
Postat av: Sara

Tack tack säger Julia ;)

2009-09-15 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0