Tankar

Kör lite pekfingervals nu så det kommer inte bli så jätte långt inlägg. Julia har varit så grinig idag och igår. Jag blir helt slut,för hon vill ju aktivers hela tiden man måste gå gå och gå med henne. Typ 10 min efter man satt henne i gåstolen t ex så börjar hon protestera. Undra på att jag inte hinner göra nåt. Ha ju en massa måsten som jag känner att jag måste få gjort snart men det blir aldrig av. Jag vet ju att jag är ju ledig för att vara hemma med henne för det är ett heltidsgöra. Men ändå känner man sig otillräcklig ibland. Skulle behövas minst 5 Saror till här hemma tror jag.

Vet att det är många mammor som känner likadant så jag är inte ensam om detta fenomen. Även fast man känner som jag/vi gör så älskar vi ju ändå våra barn till det oändliga. Fast ibland känner man ju att man behöver en liten paus för att rå och ta hand om sig själv också. 

Hmm vad har vi gjort idag,jo vi har vart och promenerat fast det blåste som tusan men de va skönt ändå få lite frisk luft. Lagat mat har jag gjort och såklart lekt lite med gummsan. Lånar nog bilen av R i morrn för att åka till Storheden o handla lite. Har typ slut med blöjor så det bli det att köpa i af.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hejsan!!! på er,,,Du måste se till att du få tid för dig själva med...lämna julia med R, på kvällen gå ut på en låång prom,eller badhus. måste få göra annat,rensa tankarna,ladda batterierna..ställa krav på pappan viktigt!!!båda skall vara med om uppfostran av Sötisen,,



hej då ha det gott!!!

2009-09-10 @ 10:23:29
Postat av: Anonym

Jo jag vet. Så rätt som det är sagt..

2009-09-10 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0