Fynd

Det råder lite sjukstuga här hemma fast det är inte så farligt som det låter. Julia blev förkyld natten till igår,då blev det inte många timmars sömn kan jag säga. Hon snorar och är febrig stackarn men är ändå igång som vanligt. Tapper som hon är. Och jag har nog också fått en släng av förkylningen,hade så ont i halsen i morse fast det har gått över, nu känner man sig mer hängig och snorig. Så det har inte blivit mkt gjort i dag. Varit till Coop och handlat och gjort en tårta till i morrn då darling fyller år :)

I går gjorde jag ett riktigt fynd om jag får säga det så. Hittade mig en kavaj,en vanlig svart kavaj på H&M. Jag har så länge suktat efter en sån men tyckt det är lite för dyra. Men denna kostade bara 199 kr och 10% rabatt  alltså för 179 kr fick jag en sååå snygg kavaj så jag är extremt nöjd faktiskt. Den har ju ganska många användningsområden både till vardag och fest :)

I helgen händer inte så mycket heller. Richard jobbar kväll så jag har ingen bil att åka till Kalix med. Hade viljat
åka hälsa på mor och far för det var ett tag sen sist vi var dit. Nåja vi få ta det en annan helg helt enkelt.

 


Coola bruden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0