Grattis!

Har inte blivit mycket gjort i helgen. Tagit det väldigt lugnt efterom det har varit så dåligt väder med snöfall o allt skit som kommit ner från himlen. Tappar all energi när det är sånt här väder. Blää!

Julia har varit så grinig i dag och har inte viljat sova middag,hon bara skrek när vi la henne i sängen sin. Vaknade io fs int förrän halv 11 i morse men ändå. Det får bli en tidig kväll för fröken tror jag. Kanske att vi far på Växhuset i morgon. Har tänkt fara flera gånger men har alltid kommit på nå annat att göra.

Och så vill jag gratulerara min yngre bror som fyller 24 år i dag. Grattis! Hoppas du får en bra dag. Int för jag tror att du läser detta men skriver ändå :-)


I morgon börjar ny vecka med nya tag...Hejjjaa!



Julia med en ny outfit. Allt från H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0