Mycket nytt

Hej hopp i lingonskogen!

Ett tag sen jag skrev nu,har helt enkelt inte idas. Blogglusten varierar som sagt. Hmm vad  har hänt sen sist. Jo jag har klippt mig vilket inte händer ofta,kanske var 3:e år eller nåt sådant. Och så köpte jag mig hem hårfärg så jag färgade håret i söndags det är typ samma hårfärg som jag haft tidigare liite mörkare kanske. Jag ville få bort några gamla slingor så det var därför jag färgade. Och det blev mkt snyggt :)

Har även tagit upp kontakten med en gammal kompis,av nån anledning så förlorade vi kontakten efter jag fick Julia och hade inte träffats på 1 år. Så vi har umgåts endel nu, vi har fikat,ätit middag och så har vi varit en tripp till Boden i dag och det var så trevligt. Kul träffas efter en sån lång tid mycket som har hänt sen sist vi sågs. så nån helg nu framöver blir det väl kanske en bar runda ;)

Blivit lite shopping också för presentkortet som jag hade på HM. Ett par nya pumps att ha till fest,ja nog kan man ha till vardags också men det tror jag inte att jag gör. Ett linne,hårband och ett halsband blev det också. Unnat mig själv lite för en gång skull. Jag är så shopping sugen nuförtiden vill ha nya kläder mer skor jaaah allt hehe. Fick även i dag hem ett paket från HM det också det mesta var till Julia. Jag hade ett par vita tyg skor och en vit tunika.

Annars mår vi alla bra. Julia busar och har sig varje dag. I morgon blir det babysång igen!

Kommentarer
Postat av: Tjockisbloggen.se

Hej!



Det är skitkul att vi tagit upp kontakten igen, har verkligen saknat våra stunder s. Även om vi är gamla och sega numer så ska vi väl orka ta oss en barsväng nån gång framöver s.



Passar på att tipsa dig om att vi har en tävling på bloggen just nu, in och kika och var med du också :-)



Kramis, Sarah

2010-04-15 @ 19:51:17
URL: http://tjockisbloggen.wordpress.com/
Postat av: Sara & Julia

Ah så du har hittat hit,kul :-)



Kramis

2010-04-16 @ 13:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0