Växhuset

I dag for faktiskt jag och Julia till Växhuset,kors i taket. Nu var det betydligt mer folk där än när vi var där första gången. Så det var kul. Och Julia trivdes hon var inte speciellt blyg heller vilket jag vart lite förvånad över. Vi var där en stund,sen for vi hem o käkade lunch och så for vi på en promenad i det härliga vädret även fast det nu blåste lite kallt.

Vill ju passa på att tacka Julias farfar för den fina bil barnstolen som han köpte åt oss i helgen. En begangnad men i mycket fint skick. Vi hade ju tänkt köpa en nu i maj men han hant som sagt före oss hehe. Babyskyddet var ju typ för litet för Julia nu för hon fick nästan böja på benen så det var i rättan tid nu att byta. 

Sov så dåligt i natt så jag har varit så trött hela dagen. Och jag ska banne mig gå och sova nu innan jag somnar ståendes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0