Bad mood

Julia har varit på dåligt humör i dag,grinat för minsta lilla och irriterad som ett bi. Synd man inte vet vad som är fel för det är inte kul när hon är så här. Hon hade feber i helgen och i går,troligen från sprutan hon fick förra veckan så hon har vari lite seg men hon är tapper och kämpar på som vanligt.

Varit på dagis i dag igen med Julia,vi gick till ett annat rum så hon fick vara ensam med fröknarna en stund och det hade gått hur bra som helst. Kul! Hoppas detta kan hålla i sig man vet ju inte mitt i allt kan det bli ett bakslag så man ska inte ta ut nåt i förskott men hoppas kan man ju alltid. I morgon så ska hon få vara ute en stund och så ska hon få pröva äta där också och så småning om så ska hon få pröva sova där men tvivlar på att hon kommer göra det. Hon sover aldrig i onödan om man säger så :)

Köpte åt henne ett par nya gympa skor i dag på Stadium men jag är ännu lite osäker på om vi ändå inte måste gå byta till en större storlek. Så typiskt mig att ta fel.

Förra veckan på torsdag använde jag mina lite finare skor med remmar,gick med dom en hel del och det har jag fått sota för nu...har fått fruktansvärda skavsår/blåsor på mina lilltår. Och de är svullna,röda,varar och värker som fan. Nästan så att lilltårna går under fötterna för att de är så svullna .Kan knappt gå i ett par skor för att det går så ont. Funderar på att kanske ringa VC ändå för att höra hur jag ska gå till väga så jag blir kvitt detta skit. Stackars mig eller hur?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0