Bak

Det blev lite bak i dag trots allt,gjorde en tårtbotten+ blåbärsmuffins. Så jag hoppas verkligen de kommer smaka bra. Desto värre så blev det inte att städa i dag,hade fan ingen ork eller lust till det. Varför ska det vara så svårt få tummen ur ibland?! I morgon måste det bli *suck*

I morgon är det ny vecka igen. På tisdag fyller jag som sagt år. Dessutom så ska jag samma dag träffa min blivande jobb chef och min handläggare för att planera mitt nya "schema" eller vad man nu ska kalla det. Ska bli intressant. Hmm.... men jag vet ännu inte hur jag ska lägga upp det hela med tider o så,eftersom jag nu har Julia som måste hämtas på dagis om dagarna. Har i af bestämt mig att jobba 75% nu till att börja med så vi få väl se senare om jag vill gå ner eller upp i arbetstid men det kan vara jävligt tufft jobba heltid när man har småbarn hemma. Ska ta mig en funderare angående detta.

Har beställt lite kläder från H&M åt Julia nu när hon ska börja på dagis. Såna där basplagg som är sköna att ha på sig,lite slit o släng kläder. Tröjor,byxor och ett par handskar till vintern. Det enda hon behöver till vintern nu är ett par skor. Skulle vilja köpa åt henne såna där Kuoma skor men de är ju så satans dyra. Tycker det är onödigt lägga så mkt pengar på ett par skor när hon ändå bara kan ha dom i några månader för hon växer ju så det knakar. Kanske att man skulle ha sån tur att man hittade såna skor på Tradera i fint skick :)

Ne nu ska man gå krama kudden. Ha de gött alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0