Kalas

Ohhhhhh yeah It´s  time for some Rock`n roll ladies and gentlemen hehe. Nå inte i dag men i morgon,bestämde mig ändå tillslut att fara på kalaset. Ska bli kul men har lite ångest över drickat. Fan förra gången det var fest var jag så bakis och det var inte kul att må som jag mådde då,usch. Nåja jag får ta det lugnt med drickat helt enkelt och ta varannan vatten :)

Ne nu väntar sängen för vi ska upp rätt tidigt i morrn för att skjutsa Julia till sin mormor och morfar som är i stugan,så det bli lite kortare att köra ia f. Tack för att ni ställer upp som barnvakt igen mamma och pappa. Ni är bäst! ♥


It´s going to be a long day tomorrow!


Värmer upp med lite nice musik: Bumpy ride :)


Trevlig helg på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0