Nytt

Fick  ju order från dagis fröken att skaffa galon byxor åt Julia så det fick det bli i dag. Åkte ut till Storheden en snabbis i kväll för att kolla på H&M eftersom jag har presentkort där+ tillgodokort och så var det club kväll med 10% rabatt på allt. Så jag köpte ett par röda galonisar,halksockar och så ett par skor. Bestämde att ta dom skorna istället för dom andra som jag köpte på Stadium igår. Så dom ska jag ta och lämna tillbaka i morrn.

Var på dagis i dag igen med Julia och hon fick bl a vara utomhus och leka och det hade gått hur bra som helst. I morgon så ska hon få äta lunch där för första gången så få se hur det ska gå för hon är ju rätt så kräsen i maten. Så jag blir där en timme extra till 12.15. Rätt tröttsamt sitta där i flera timmar i fika rummet som ett fjån,nåja det är väl bara gilla läget,klart jag ska finnas till där för gumman om det skulle krisa.


Så här ser de nya skorna ut som jag köpte på H&M. I storlek 22,de är liite för stora men då kan hon ha en tjock socka i också så blir det varmt o gosigt i skorna när det blir lite kallare ute. Lite retro stuk är det över dom tycker jag,liknar dom som jag hade när jag vara liten :)

Är förresten mycket bättre med mina lilla tår nu för er som undrar hehe ;) Ne nu ska man gå se på  filmen Shutter Island.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vilka fina skor! Varför finns det aldrig såna i vuxenstorlek för?? Precis såna skulle jag vilja ha :)

Ses på stan idag! Kramen

2010-08-26 @ 11:13:50
URL: http://tjockisbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0