Sjuk-förkyld

Då har man gått och blivit förkyld nu också,lagomt tills man ska börja jobba på onsdag *suck* Har legat och halvsovit här hela eftermiddan,så Julia har varit på mig jämt och tyckt jag ska komma leka men mamma orkar inte sa jag,känner mig så hemsk som mamma. Tänkte ta mig en prom till ankorna men det orkade jag inte heller. Har dock ingen feber hoppas jag slipper det iaf. Är bara så seeeg o orkeslös.

Har gått så bra för Julia på dagis som vanligt,i lördags så fick hon vara med sin farfar i nån timme för jag var ute och käka middag med S och R jobbade. Det hade också gått hur bra som helst med farfar *glad*.

Nu går jag bara och väntar på att bli faster igen. Tiden var den 26:e augusti men ingen bebis har kommit ut än den verkar trivas bra där inne i värmen. Ska bli så gossigt att få snosa på en liten bebis igen,det saknar jag verkligen :) Fast jag har ju Julia att lukta på iof s hon luktar ju såå gott hon med.

Ne nu ska man kolla in vad det är för utbud på Tv:n. Dagis i morgon igen 9-ca 13.30 beroende på hur länge hon sover. Fast jag brukar säga att hon får sova drygt 1 timme,tycker som det är lagomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0