Stolt

Jag är så stolt över min lilla dagis tjej. I dag fick hon pröva på att sova på dagis och det hade gått hur bra som helst. Givetvis har hon ju blivit förkyld med snor rinnandes från näsan,förstod det skulle bli det nu så här i början då frodas bacillerna.

I går så köpte jag mig en ny höst jacka på Gina Tricot,såå snygg. Nu längtar jag så efter att få börja använda den på allvar. Även fast jag nu inte alls längtar till hösten. Skulle behöva mig ett par nya vinterskor också men det väntar jag nog med att köpa lite längre fram i höst för just nu finns det inte så mycket av den varan på affärerna. I morgon blir det en sväng på stan med S,sen vet jag inte va som händer. Söndag vet jag inte  skulle behöva städa men få se hur det blir med den saken.

God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0