Yeee

Hade mycket trevligt på kalaset förra helgen även fast nu en viss person blev lite väl rund under fötterna. Nåja sånt som händer ibland. Allt är glömt och förlåtet. Är redan en vecka sedan,shit va tiden går fort.

Var till Piteå i torsdags på Nolia mässan med mina päron och givetvis Julia också såklart. Blev inget köpt där för mig men min päron gjorde endel fynd. Tycker det är kul och skönt att få komma ut lite ,bara o kolla på folk o en massa prylar. For sen in till själva stan för att käka middag på en restaurang som heter Pentryt,kan verkligen rekommendera er som har vägarna förbi Piteå att gå dit o käka för de hade underbart god mat.

Var till BVC med Julia i fredags för vaccinering och hon var så duktig. Hon reagerade inget på sprutan,inget gråt eller nåt annat. Det har aldrig hänt tidigare så jag blev lite chockad för jag förväntade mig stor skrik. Hehe hon var så duktig och givetvis blev jag så stolt över henne. Lite måst man ju få skryta på sitt barn eller hur ;) Hon väger 10.2 kg och är ca 80 cm lång och följer båda kurvorna hur bra som helst.



Skulle behöva städa men det känns vemodigt bläää. Fyller ju år på tisdag så det kommer väl lite folk förbi här då. Ska åtminstone baka en tårta nå mycket annat vet jag inte om jag ids göra hehe. Till löning blir det väl en liten fest skulle jag tro på nåt sätt måste man väl fira sig själv ;)

Tjao



Kommentarer
Postat av: bk

vi och familjen från aspstigen kommer på tisdag o grattar,,,,,

2010-08-15 @ 20:23:07
Postat av: Sara & Julia

Trevligt. Kommer mormor också?

2010-08-15 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0