Inskolning o fynd

Jahapp då är man 30 år fyllda nu. Känns väl inget speciellt direkt är bara 1 år äldre än förra året hehe. Nåja hursom så är jag ia f jätte nöjd med alla mina fina presenter som jag fick av mina nära o kära. Min födelsedag kunde väl knappast bli bättre eller ja det hade ju inte suttit helt fel med en resa till Karibien eller till nåt annat varmt land,drömma kan man ju alltid få göra :) så kallt som det är här nu så önskar jag inget annat för tillfället än en resa. Nog om det...

Gjorde världens fynd i går. Ni vet det är ju nåt speciellt mellan oss Kvinnor och handvsäkor hehe så jag kunde bara inte låta bli. Jag hittade mig en väska på halva reapriset köpt på Accent. Skit snygg och i brunt,jag brukar ju alltid ha svart men för en gång skull så slog jag till på en brun väska inte illa va?! ;)

Varit med Julia på dagis i dag,börjat med inskolningen lite smått. Fick oss en rundtur där och träffade alla trevliga dagis fröknar som Julia kommer träffa där dagligen. Tror hon kommer trivas bra där,hoppas det ia f. De renoverar också så det kommer bli nytt och fint på sina ställen,det är ju kul. Ska dit i morgon också kl 9. Nästa vecka blir det väl också några dagar som vi ska vara där.

Kommer kännas så konstigt lämna henne på dagis sen för att själv gå till jobbet. Hur ska jag kunna lämna henne där kommer ju fundera hela tiden på hur hon ska ha det-ja bara hon har det bra nu går man ju å tänker. Att hon längtar efter mamma och pappa o börjar gråta. Gör lite ont i hjärtat faktiskt. Har ju varit hemma med henne i 1,5 år dygnet runt i stort sett så det kommer kännas vemodigt,kanske fälla en tår eller två ;) Ne det kommer gå sååå bra så punkt slut. Den 1:a September gäller det!!

Åter igen Tack till alla för alla fina presenter och annan uppvaktning på min 30 års dag! Ni är bäst. ♥


 
Mitt väskfynd





Och givetvis en härlig bild på min stora dagis tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0