Hej hopp

Är helt slut i kväll,har vandrat som jag vet inte vad i dag. Har blivit 2 svängar in till stan. Nå jag har ändå int haft nå annat viktigt för mig är ju så tråkigt bara sitta hemma hela dagarna. Julia fick sig ett par jätte fina jeans av sin mormor idag de satt perfekt. Köpta på Lindex. Själv har jag inte köpt nåt. Fick  förresten hem ett par skit snygga skor i går som jag beställt från Nelly. Svarta platå skor med lite skaft så himla läckra alltså. Voj voj.

Vet inte men är nu i valet och kvalet om jag verkligen ska fara på Lulekalaset eller ej på lördag. Var dit en sväng i kväll och det var så satans mkt folk,känns jobbigt när det är så där trångt. Och värre lär det ju bli till helgen :S . Är ingen rikitig festival älskare måst jag erkänna,dessutom är det väl inte så jätte bra artister där i år heller. Man börjar väl bli gammal eller nånting när man tänker så hehe. Inträdet är ju heller inte det billigaste.
Visst skulle det ju vara roligt för det har inte blivit nå mycket festande i sommar men ändå....njaaa ja får se har till i morrn att tänka på hur jag ska göra.

Julia har varit så dålig i magen i dag,direkt hon har ätit så har det kommit i blöjan som att det bara runnit igeom henne. Hoppas det går över för det är inte roligt när det är på detta vis. Men jag har ia f sett till hon har druckit mycke så hon inte blir uttorkad. Stackaren!



 Vovven Sven var och hälsade på i stugan i helgen till Julias stora lycka eller ska jag säga fasa. Fin och snäll är han ia f :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0