1 år sedan...

I dag är det exakt 1 år sedan som jag började känna av riktiga värkar i magen. Och det kom som en liten överaskning. Var ju beräknad först den 13:e februari och sen den 9:e februari. Men nu vart det ju ingen av dessa dagar som gumman ville kika ut. Så jag hade ena hemska värkar i en hel vecka tills den 15:e,usch det var inte kul kan jag meddela. Sov inte en hel natt på en vecka heller. Och det tärde på mig nåt så jävulskt man var som en zoombie.

I helgen så åkte jag och Julia till mina föräldrar och sov över där en natt och hade det allmänt mysigt. Och där stod en vagn och väntade på Julia,en 1 års present. Så fin och fräsch var den i orange o svart tyg och behändig,bara vika ihop den var hur enkelt som helst. Och lite plats tar den så det är toppen.

I dag fyller även min storebror 32 år Grattis till dig! Coolt det hade varit om Julia hade föts denna dagen för 1 år sen. Och om hon ha de föts den 16: så hade hon haft både namnsdag och födelsedag på samma dag. Hihi nä nu ska jag sluta med mitt nörd snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0