Hej hopp..



Har inte skrivit på ett tag,har inte blivit av bara. Men vi lever och mår bra som man alltid brukar säga. I helgen var jag och Julia i Kalix och hälsade på och hade en liten "släkt middag" kan man väl kalla det. Bl a min mormor var där för första gången för att se på huset. Så det var himla kul faktiskt. På vägen hem i söndags så skrek Julia nästan hela vägen från Kalix till Luleå plus att det var lite snö storm ute så det var inte den roligaste färden man haft men men vi kom ju hem trots allt.

Julia går bara mer och mer nu,hon är riktigt duktig kan jag säga. Otroligt vad fort hon har lärt sig egentligen,typ  från förra helgen kunde hon bara gå några steg och nu kan hon gå låånga vägar genom lägenheten. Och hon tycker det är så roligt. Förkylningen är nästan helt borta nu,så idag for vi på babysången och det gick så bra,men då när hon kommer till större folksamlingar så blir hon så blyg och sitter bara vid mig hela tiden. Hon har väl sin ettårs trots nu :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0