Julia 1 år

Skrev detta inlägg i går men webblogg sidan låg nere ett bra tag så jag ides inte hålla på bråka med den så det fick vara. Men nu verkar det ju funka så ni får läsa gårdagens inlägg i dag.


Hipp hipp hurraa! För lilla Julia blir 1 år idag! Tänka det är 1 år sen jag låg på BB med en nyfödd bebis i min famn. Vad allting kändes konstigt då,att bara på några minuter har ett litet barn hos mig och mitt liv skulle förändras för alltid. Tiden går så fort fast det känns ändå så länge sen som hon kom till oss. Våran lilla ängel!

Julias mormor,morfar,morbror med familj och så farfar var här redan igår på kalas. Och hon fick en massa fina presenter: en docksäng,en häst (som jag ska visa bild på) och vagnen som jag berättat om tidigare. Av oss fick hon en slags spelplan eller vad man ska kalla den och så fick hon en cd skiva med barnvisor på. Och så fick hon ju en overall av mig och mormor vilken var jätte fin. Vill tacka alla för de fina presenterna!

Och jag bjöd på bara hembakat fikabröd och tårta,de ni jag har inte legat på latsidan inte ;-) Julia fick ju såklart smaka lite tårta men det var väl inte så där jätte gott tyckte hon. Var som sagt kul att folk vågade sig hit för Julia har fått en sån fruktansvärd förkylning sen fredags och har varit jätte dålig med hosta,feber och rinnsnuva så hon har inte varit på hugget,allmänt smågrinig vill jag nog säga. Fast idag tisdag är hon på bättringsvägen.



Julias tårta


Julia och hennes kusin Vidar. Så söta!


Julia och sin häst som kan gnägga och galopera,inte i verkligheten utan bara ljudmässigt hehe.


Kommentarer
Postat av: anders

vilka söta småttingar,,,dom finaste barnbarnen i världen juu!!

2010-02-17 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0