Hej va det går....

Gissa vem som är i NSD i dag? Jo Julia,jag la in en födelsedagsannons,kom inte ihåg det var 3 dagars presstopp så den kom några dagar sent men det gör ingenting tycker jag. Huvudsaken är jag gjort det :-)

Och så har Julia börjat lära sig gå riktigt bra,idag har hon nog gått 6-7 steg,lite vingligt men fram tar hon sig. Och så blir hon så glad och mallig när hon upptäcker att "jag kan gå" så hon tittar på mig och skrattar. Och jag berömmer henne för klart jag också bli stolt över min gumma. Dröjer nog inte länge innan hon kan gå helt själv,för upptäcker hon att hon kan gå ju mer tränar hon och prövar sig fram.

Men i går var en helvetisk dag om man får säga så,ja hon gnällde konstant hela dagen i stort sett. Ville bli buren eller att man ska gå med henne hela tiden men det orkar man ju fan inte. Så det var så lugnt och skönt när hon väl somnade för natten,men i dag har hon varit snällare så det har varit skönt slippa det där gnället. Så tröttsamt för öronen höra på gnäll hela tiden. Men men hon hade väl en dålig dag som vi alla andra brukar ha..


Hon är fortfarande snorig och hostig men ingen feber i af så det är ju bra. Skippade babysången i går,hade nog inte varit så populärt om vi kommit dit med en förkyld Julia.

I går när jag höll på tvätta kläder här hemma (fick en tvättmaskin av mina föräldrar) så var Julia livrädd för tvättmaskinen,hon skrek och hade panik och höll krampaktigt i mig. Så jag bestämde vi skulle gå i hennes rum och lyssna på musik så hon skulle höra den mindre. Så efter ett tag så stannade den ju så jag gick och plockade ur maskinen och sen satt jag mig och såg på tv men ingen Julia i sikte än och jag tyckte det var väldigt tyst i hennes rum så jag gick och kollade vad hon höll på med och då upptäckte jag att hon hade somnat på golvet med sin katt som kudde och det såg så gulligt ut där hon låg och snarkade hehe. Hon vägrade alltså komma ut från sitt rum i säkert 1,5 tim Svammelfia!


 
Här sover man så sött på golvet. Snark!


Kommentarer
Postat av: Anonym

herre jestanes vad gott...lill sessan..

2010-02-19 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0