Skallebang

Har så ont i huvudet i kväll av någon anledning,fast jag gissar på att jag har druckit för lite,har en tendens att göra det ibland.
Min lilla Julia hon har ju så roliga saker för sig titt som tätt. Bl a så står hon nästan på huvudet i sin säng. Och ibland så går hon på händer och fötter som en liten groda och så pruttar hon med munnen. Hon har ju även en favorit bland sina mjukis djur och det är en katt som hon alltid bär med sig överallt,hon tycker så om den och kramar den och det är såå gulligt :-)

Och på datorn gillar hon att kolla på Youtube och det är Gummy bear och Teletubbies som gäller för min lilla dam hehe då sitter hon still kan jag säga. Även fast hon har sett på det ett X antal gånger så är det alltid lika intressant varje gång. Och så dansar man och vickar på höfterna exakt enligt regelboken ;-)

Ja och den där strumpan som alltid fattas,på nåt vis sparkar hon alltid av sig den ena hela tiden. Hur hon lyckas med det vet jag inte.


Koncentrerad till fullo framför datorn tillsammans med sin favvo katt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0