Håll er i hatten...

Vilken jävla blåst det är här i dag,satans i gatan säger jag bara. Egentligen en dag som denna så ska man inte vistas utomhus om man nu bara måste. Nu var vi ju inte direkt tvungna att fara ut men jag kände att jag inte ville sitta inne hela dagen. Tänkte redan i går att jag skulle traska in till stan för att fara på babysången,men det fick jag ju utesluta. Så vi tog bilen dit istället vilket inte heller skulle bli en lätt match för vi höll nästan på att fastna i en snödriva men som tur var så klarade vi oss ur den. Babysången var ju så typiskt inställd för sångledaren var sjuk fast det gjorde ändå inget så vi traskade på stan en stund istället. Och jag höll fan imig på att välta med barnvagnen,riktigt obehagligt var det.

Och kors i taket så köpte jag mig en ny tröja på H&M,har varit på jakt efter en sån tröja ett tag och äntligen hittade jag en sån :D. Givetvis glömde jag presentkortet hemma men kunde ändå inte hålla mig köpa denna tröja för 99 kr. Ska då köpa någonting snyggt till den sen.

Ja Julia hon är rolig,nu har hon mitt i allt bara hux flux börjat suga på en tutte ibland,då och då stoppar hon den i munnen,hehe ser så roligt ut att på "äldre" dagar börjat med napp. Och i helgen så gick hon ett och ett halvt steg,min stora tjej kan snart gå. Hon är så tuff men oftast fegar hon ur och blir rädd. Blev en resa till IKEA i helgen och köpte lite grejer till Julias rum och det börjar bli lite struktur där faktiskt,några fina gardiner bara så är allt bra,tycker jag.

Och en overall på POP är jag som sugen på köpa åt Julia men den kostar 700 kr och det är på rea,har ju 1000 kr att spendera där men vet inte om jag vill slösa upp nästan alla pengar på en overall när hon också behöver massor med nya kläder och så är det ju det här med storleken,ska man ta 86 eller 92 skulle ju som vilja att hon kan ha den åt nästa höst/ vinter. Hmm!?

Vi blev även av med våra barstolar i dag,skönt få bort dom härifrån för de har tagit sån plats här i hallen och plötsligt nu när de är borta så fick vi tillbaka våran hall,äntligen!
R ska på en anställnings intervju i morgon så nu vill jag att alla håller tummarna för att han ska få det för han behöver verkligen ett heltids jobb nu,skulle vara guld värt.

Hoppas att det snöar och blåser mindre i morrn så man kan vara ute,gillar inte att bara sitta inne hela dagarna. Hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0