Nu får det vara nog

Vad jag är less på denna kyla. Fan termometern våran visade -30 i morse när man vaknade. Fast det verkar ska bli lite varmare nu i helgen. Skönt få komma sig ut på en promenad,har inte varit på flera dagar pg a kylan. För det är inget trevligt vara ute då. Men i morgon ska jag banne mig ut! Blir tokig bara sitta inne hela dagarna man bli så förslappad.

Tänkte bara bjussa på lite söta bilder på min lilla gumma som vanligt :-)


Här om kvällen somnade hon i soffan med en tom nappflaskan i handen och sög på den läänge ;-)

 
Prövar kepsar :-)

 
Badade henne ikväll. Kolla vad lockigt hår hon fick!



En av många s.k "studio" bilder som vi tog i julas,tyckte denna var klockren ;-)









 




Kommentarer
Postat av: anders

herrejestanes vad gullit!!!mera bilder tack!

2010-01-09 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0