Premiär

Har ju varit ett säsonguppehåll i några veckor nu med Babysången på Kulturens hus här i Luleå,men så igår så var det premiär. Och givetvis så var ju jag och Julia på plats där med en massa andra barn och föräldrar. Julia tyckte det var roligt det såg jag. Men hon gjorde inget eget litet äventyr utan höll sig vid mig hela tiden,det kan ju finnas hemska saker "där ute" ;-)

I dag så har jag bakat Chokladrutor a k a: Kärleksmums, Mockarutor och Snoddaskaka, de verkar ha blivit lyckade. Richard har då ätit några stycken nu redan hehe. I morgon åker vi till Kalix och hälsar på mina föräldrar i deras nya hus,ska bli så spännande se hur de ha det i sin nya lya. Då ska jag även ta med mig lite Chokladrutor och så en liten inflyttningspresent kan man väl kalla det. Så då blir de säkert glada. Julia,ja även jag har längtat efter mormor och morfar så det ska bli så kul träffas igen efter typ 3 veckor.

I förrgår började Julia att ställa sig upp utan stöd helt och hållet och vad mallig hon blir när hon märker att hon klarar av det. Och så tittar hon på mig som att hon vill ha lite beröm av mig och så skrattar hon. Sötonge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0